عایق بام(متخصص نصب و اجرا ایزوگام)

آوریل 30, 2024

بهترین ایزوگام چه خصوصیاتی دارد ؟

بهترین ایزوگام چه خصوصیاتی دارد؟

مقدمه: بهترین ایزوگام، باید تا دمای منفی پنج درجه سانتی گراد، در برابر سرما مقاوم باشد.

ایزوگام خوب باید تا دمای 120 درجه سانتی گراد، در برابر گرما مقاوم باشد. نقطه اشتعال یک ایزوگام خوب باید 250 درجه سانتی گراد باشد.

ایزوگام خوب در مقابل گاز ها و اسیدهای شیمیایی مقاوم است.

   انتخاب بهترین نوع ایزوگام برای پشت بام، سقف و دیوارها از اهمیت زیادی برخوردار است، چرا که نم و رطوبتی که از فضای بیرون خانه، دیوارها و پشت بام به داخل خانه نفوذ می کند، باعث عدم استحکام و پایین آمدن عمر ساختمان می شود و اگر عمر ساختمان برای شما اهمیت دارد باید با استفاده از یک ایزوگام خوب و مرغوب، عایق بندی مناسبی را برای منزل خود ایجاد کنید.

    درست است که از ایزوگام در بخش‌های داخلی خانه مثل سرویس بهداشتی هم استفاده می‌شود، اما کیفیت جنس و نصب آن در پشت بام و سقف ساختمان‌های اداری، تجاری و مسکونی به مراتب بیشتر است.

   هنگام خرید و اجرای ایزوگام، اکثر افراد به دنبال این سوال هستند که، یک ایزوگام خوب چه خصوصیاتی باید داشته باشد و چگونه باید بهترین ایزوگام برای سقف را تشخیص داد.

   یکی دیگر از خصوصیات ایزوگام خوب، داشتن روکش آلمینیومی است که ساختمان را در مقابل اشعه و نور آفتاب م یکی از خصوصیات مهم که عایق های رطوبتی داشته باشند مقاومت در برابر تغیر دما می باشد.

  شما می توانید برای آزمایش مقاومت ایزوگام انتخابی خود ان را در فریزر به مدت 2 ساعت قرار دهید پس از بیرون اوردن آن را تا زاویه 120 درجه با دست خم کنید در صورت شکستن و یا حتی ترک خوردن جنس ایزوگام مرغوب نمی باشدحافظت می‌کند.

    نتیجه میگیریم که انواع مختلفی ایزوگام در بازار وجود دارد که با توجه به متریال مصرفی و تکنولوزی که در ساخت آن استفاده میشود قیمت گذاری میشود.

برای اطلاع بیشتر در ارتباط با ایزوگام با کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمایید:

خانم امیری 09366765435